22:46

bjuuuuder.
 
Idag har jag varit med fanny, joline och emma. 
vi spelade kubb och gick och köpte glass, världens bästa ungar! ♥
mamma och pappa for på fotboll vid 8 så jag har varit ensam till 10, men de gick ju de åh.
imorn ska jag vara med Wilma S som jag inte har varit med på hur länge som helst.
 
Har fått tusen myggbett och jag tål inte dom jävlarna så de blir bara värre..
varför finns dom?
 
Har massa bilder oxå på mobilen som jag ska lägga upp här när appen funkar, så får ni se dom senaste dagarna i bilder!
men nu ska jag kila, så vi får se om jag skriver nått imorn
kyss



Kommentarer
Natta

Du är grymt fin elise! :)

Svar: åh, tack så mycket! :) kolla min egna blogg oxå http://eelliisssee.blogg.se
vavavoom.blogg.se

2012-06-26 @ 23:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!