Hatar blogg.se appen..

Bilder sen midsommar har jag typ 3 men ändå, och alla är på mobilen därför blir det aldrig några bilder..
 
har blivit lite uppdatering för min del. 
för jag sitter inte vid datan 24/7 och appen funkar fortfarade inte..
och jag sitter oftas med pappas data för den går snabbast så de blir aldrig några bilder..
i söndags åkte jag till elias och viktor och sov där, aldrig sovit så dåligt som jag gjorde då..
iaf, åkte hem vid 1 och gjorde mat sen somna jag i några timmar.
sen gjorde jag inte så mycket på kvällen, kollade på film med familjen.
nu har jag nyss fikat och ska klä på mej sen med mamma och handla!
senare tror jag att jag följer med mamma på b-lags match.
hörs så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!