Live my life as i want

tjolahoppsan, inte suttit vid datorn på aslänge. inte haft tid helt enkelt. i fredags var det kulturnatten som vart väldigt spännande och rolig, evelin martina & elise sov hos mej också. på lördagen åkte tjejorna hem tidigt så sen var jag med älskling och myste med honom inne hela dagen, de var så äckligt varmt ute. sen sov han hos mej så fick jag mysa med honom hela söndagen också! i söndags var det morsdag också, älskar min mamma! nu har jag precis duschat och ska äta äppelpaj! pusshej

ps. endast en träningsdag på ångespelet nu, sen premiär. jippie


jag älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!