the whole world stop breathing

tja, igår var jag i sundsvall med mami och wilma! det var väldigt mycket folk på birsta så man vart ju irriterad på allt o alla. jaja, jag köpte iaf en klänning, ett linne, en t-shirt, tights och lite nödvändigt smink. sen åkte jag lite bil med grabsen, och ännu senare var jag med jeppe och oskar. idag har jag lekt småtjejorna och kastat lite boll med dogsen. nu väntar jag på att elise ska komma hem från sundsvall så vi kan spela lite brännboll min tjejorna! puss hej.
dampbild, älskardej



Kommentarer
elin

vad har du för dator fanny? :)

2012-05-20 @ 16:30:39 | http://eelinkklothz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!